lørdag 25. februar 2012

Give-away

I anledning bloggens 1-årsdag som er 12. april har jeg tenkt å ha en liten give-away her inne. Trekkingen blir gjort når facebooksiden min har nådd 200 likere! Så det dere må gjøre er å hjelpe meg med å få flere likere! :)


Facebook-siden min: www.facebook.com/billahobbydilla


Det kan gjøres på disse måtene:


1 lodd: Trykke liker og dele facebooksiden min med dine venner
2 lodd: Like facebooksiden min og skrive et blogginnlegg om give awayen på din blogg


Så til sammen kan du få 3 lodd. Det vil si at jo bedre sjanse har du for å vinne! Premien er en garnpakke på litt over 400 gram estisk garn! Helt fantastisk garn! Så kom igjen!


Husk å legge igjen kommentar her eller på facebook om hvor mange lodd du tar!






English:


On the occasion of my blogs 1 years day the 12th of April I am going to have a little give away on my blog. The draw will be made when my facebook page has 200 likes! So the thing you have to do is to help me accomplish that! 


My facebookpage: www.facebook.com/billahobbydilla


This is how you can do it:


1 point: Like my side and share it with all of your friends
2 points: Like my side and write a post on your blog about the give away on your blog!


So you can collect 3 points. That means that you will have a better opportunity to get the present! The present is around 400 grams of Estonian yarn. A lovely type of yarn! So, come on!


And do not forget to leave a note in my blog or on my facebook page that tells me how many points you are taking! 

28 kommentarer:

  1. Har trykt liker og deler på FB.Og krysser fingrene for en liten premie;-))

    SvarSlett
  2. Hei Anonym! Om du vil være med på konkurransen trenger jeg et navn å trekke! ;) så veldig greit å legge igjen navnet i kommentaren også! :)

    SvarSlett
  3. Så deilig garn :)
    Tar 3 lodd! :)

    SvarSlett
  4. Hei
    Jeg er med, 2 lodd (kommentar og liker og deler facebooksiden)
    line.strandli@gmail.com
    Hilsen
    Line S.

    SvarSlett
  5. Liker og deler på Facebook. 2 lodd :)

    SvarSlett
  6. Liker og deler på facebook her også!
    2 lodd til meg?

    Beste hilsen
    Bente Hagen
    netlohell@hotmail.com

    SvarSlett
  7. Liker og deler på FB - og elsker garn :)

    Bente S.
    gully2345 a) hotmail.com

    SvarSlett
  8. Deler og liker på FB= 1 lodd.

    SvarSlett
  9. Så kjekt da! Jeg vil gjerne delta med 1 lodd jeg:) Likt og delt på facebook! linda_nysveen@hotmail.com

    SvarSlett
  10. Så kjekt. Jeg vil gjerne ha et lodd. Liker på FB

    SvarSlett
  11. Hiver meg så klart med!
    Satser på vinnerloddet med et lodd :)
    Liker og delt på fb!

    Mvh Camilla, toyotacrown (ætt) hotmail.com

    SvarSlett
  12. Er med i trekningen, og tar 3 lodd! Liker, deler og skriver i bloggen!

    SvarSlett
  13. Liker & deler & elsker garn!

    Trine D.

    trineson@gmail.com

    SvarSlett
  14. Hei å hå! ett lodd til meg:-))

    SvarSlett
  15. Flott premie! :)
    Dessverre så bruker jeg ikke facebook.
    ihvertfall, lykke til - til alle som er med! :)

    SvarSlett
  16. Heihei :)

    Jeg har likt og delt!

    Og så kommer det et blogginnlegg på bloggen min også ;)

    SvarSlett
  17. 2 lodd på meg :)

    Morsomt dette :)

    SvarSlett
  18. Jeg er med, tar 2 lodd skal dele og liker allerede :)

    SvarSlett
  19. Hei på deg!

    Jeg vil gjerne være med.
    Delte siden din med over 700 venner,
    Har ikke blogg, så da blir det vel bare 1 lodd på meg,
    men kanskje det er et lykkelodd??
    Svigermoren til min datter er dansk, og hun er utdannet på Kunst-og-Håndverkskolen i København.
    Hun lager alt det fantastiske tøyet til mine 2 små barnebarn, da min datter ikke lenger har tid til slikt, og jeg har sluttet med håndarbeid etter flere store ulykker. Laget alt til min datter da hun var barn, og jeg heklet store duker, men den tiden er dessverre slutt.
    Ønsker å vinne til min svigersønns mor. Hun elsker alle slags håndarbeid, og spesielt å lage nydelige klær til våre barnebarn. Synes det er trist at ikke jeg kan bidra, men er glad for at det er en som kan gjøre det.
    Får trøste meg at jeg er flinkere enn henne til å være med på internet.
    Jeg elsker alle former for konkurranser, og er med på det jeg kan.

    Mvh. Guri Marie Kristoffersen
    guri_marie.kristoffersen@getmail.no

    SvarSlett
  20. Så flott premie med så nydelige farger ♥♥♥

    Jeg prøver lykken med 3 lodd. Følger deg fra før, og har lenket her: http://konkurranseblogg.blogspot.com/2012/03/giveaway-hos-billa.html

    Krysser fingrene og ønsker deg god helg.

    Bli gjerne med på min giveaway også om du vil!

    Klem fra Hilde

    SvarSlett
  21. Har delt og likt fbsia så et lodd til meg i håp om å vinne garnet....

    SvarSlett
  22. likt, delt og blogget :) så da har jeg vel 3 lodd?

    SvarSlett
  23. Liker,delt og liker bloggen din,ser frem til å "kike" mer innom..har blitt bitt av strikkebasillen..så fint å se på flere blogger der vi kan få råd og tips.;) Gratulerer med ett års dag for bloggen din..Lykke til videre! :=)

    SvarSlett
  24. har likt og delt =D Flott side du har forresten :D mai.egeland@gmail.com =)

    SvarSlett
  25. Digger Give-aways, derfor har jeg likt og delt. 2 lodd til meg :)

    SvarSlett
  26. Bianca B. Bertelsen18. mars 2012 kl. 10:43

    Liker og har delt!

    SvarSlett