søndag 18. november 2012

Gi-bort

Da har jeg endelig bestemt meg! Det vil bli en ny gi-bort her inne når liker-tallet runder 300 likere. 

Premien denne gangen vil være noe som er ferdig strikket!

Jeg har nettopp strikket ferdig et par votter som skulle være til meg selv, men de ble hakket for små så disse vil jeg gi bort til en heldig følger! Størrelsen er vel rundt 12 år eller veldig små damehender! :)


Gå gjerne inn på facebooksiden min: https://www.facebook.com/Billa.hobbydilla og trykk liker.

Del siden med dine venner så stiger tallet fortere! I denne gi-borten vil jeg trekke ut en person via random.org ut av alle likerne på siden min! :)


Yes, kom igjen! Er kun 72 likere igjen til 300!

4 kommentarer:

  1. Kjell Magnus - fine votter :-)
    Delt siden.

    SvarSlett
  2. kjempe søte votter! Hos meg hadde nok jeg og eldste jenta måttet "sloss" om dem, hehe!

    SvarSlett