torsdag 8. november 2012

Samuels nye genser

Da har jeg, i følge mange, tråkket over en stor grense. Jeg har strikket ikke bare en, men to gensere til Samuel. Han er jo ikke store karen og på Rauland blir det kaldt om vinteren. I tillegg blir han en stor snøklump når han er ute. Så en genser må til!

Jeg har bare bilde av den ene, da den andre er i vaskemaskinene for litt toving. 

Genseren er strikka i garnet jeg kjøpte i Estland. Jeg brukte dobbel tråd og pinne nummer 3.5.

Mønsteret er fra Drops og kan finnes HER.

Legger ved en haug bilder jeg! Nyt dem!





Nala, hunden til mamma, var også med ut. Og hun ville også bli tatt bilde av. Så her kommer det et bilde av henne! Hun er helskjønn og Samuels beste barnevakt!


Samuel er forresten nå snart 15 uker! Og tiden har gått kjempefort! Skal prøve å få tatt mer bilder og lagt ut, men jeg glemmer jo kamera hjemme hele tiden! Hehe. 

Hva syns dere? Skal hunder bruke genser? 
Jeg mener han er kjempekul, og han har ikke noe i mot å ha den på! <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar