torsdag 9. mai 2013

Sokker til lillegutt x2

Selv om  vinteren akkurat har sluppet taket her oppe på fjellet har jeg sett fram mot neste vinter. Så da har lillegutt fått to par nye sokker som forhåpentligvis skal passe fra høsten av. 

Sokkestrikking er et veldig greit håndarbeid nå i disse avsluttende eksamenstidene. For det er nemlig noe som blir ferdig! hehe... 

Oppskriften til sokkene er hentet fra Garnstudio og garnet jeg har brukt er ulike typer sokkegarn jeg hadde liggende. Jeg syns det er utrolig morsomt å strikke med garn som gjør en forskjell, altså at sokkene til slutt ikke blir like, men samtidig hører sammen. ;)



I tillegg vil jeg minne om konkurransen som fortsatt går på bloggen min. Mangler 6 likere på facebook før jeg trekker en vinner av de herlige uglevottene! Mer kan dere lese i dette innlegget her... Håper dere vil delta og hjelpe meg :) 

Ha en god Kristi himmelfart alle sammen :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar