søndag 14. juli 2013

Uke 28

Jeg har lenge ønsket å lage en fast spalte på bloggen min for å få i gang bloggingen igjen! Derfor har jeg funnet ut at å skrive et inn om hver uke er en god start! :) Etikken vil være uke for uke, så her kan man se hva jeg får til av kreative ideer i løpet av en uke! 

For tiden nå er det ikke så mye kreativitet jeg har ork til. Sommerjobb er relativt slitsom når man er vant til en rolig studiehverdag. Men litt får jeg nå gjort da!

Jeg har fått sortert og systematisert alle symagasiner og strikkemagasiner/hefter i kassetter i bokhylla! Det var veldig på tide, og deilig å få det unnagjort. Kassettene var også veldig herlige! Ikke sant?


I går strikket jeg ferdig en jakke i str 3-6 mnd i Dale Lille Lerke. I starten likte jeg garnet, men når jakka var ferdig montert vet jeg ikke om jeg liker det lengre! Dere skal selvsagt få se bilder når det er knapper i jakka og den er fotografert med noe annet enn mobilen! ;)

Grunnen til at jeg ikke liker jakka lengre er fordi jeg ikke syns bomull blir pent under montering! Så.... Tror ikke det blir noen bukse til jakka. Blir vel heller flere kjøkkenkluter! hehe..

Ja kjøkkenkluter. Det er en annen ting jeg har laget noen av i det siste! :) Jeg jobber med å strikke ferdig noen som jeg skal legge ut mønster på. De blir veldig enkle og kjappe å lage. Så det er noe for alle. 


En liten sniktitt her, er gjort noen endringer etter at dette bildet er tatt da. Men noe i den duren! :) 

Lover å være flinkere til å ta bilder til dere framover :) 

Hva syns dere? Vil dere ha en fast ukentlig oppdatering fra meg?

Uansett.. Ha en god uke, også blogges vi plutselig! :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar