søndag 21. juli 2013

Uke 29

Denne uken har som alle andre i sommer vært travel. Det ble fri mandag og jobb resten av uka. Så i skrivende stund sitter jeg selvsagt på jobb og priser lykken over iPhone, kaffe og kald steintrapp. 

Jobben i Sakkerhuset ved Kongsberg Sølvverk er virkelig en drømmejobb. Det er masse koselig mennesker og kulturen er vanvittig spennende! Så for dere som skal forbi her. Stikk innom da vel :-) 

Ellers har jeg begynt på bokhyllen min. Fargen ble Punky petroleum fra interiørkolleksjonen til Fargerike. Elsker den! :-D 

 
Hva syns dere?


Jeg har som dere kunne se i forrige innlegg kommet i gang med et babyteppe designet av Ann Myhre :-) 
Det går litt trått framover, men mønsteret er påbegynt nå så da blir det nok fortgang snart! 


For dere som ikke leste forrige innlegg så legger jeg ved bilde her også av fargene til babyteppet :-) deilig retro.

Dagene går som sagt litt i ett, men vi får tid til mye kos og avslapping også. 

Dette er blitt en vane nesten hver kveld nå og er nok det beste som finnes ❤ 

Herlige voffen min som alltid holder meg med selskap ❤

Ha en god kommende uke folkens. Det skal i alle fall vi. Ferietider snart også :-D 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar