fredag 2. august 2013

Bånd og utstyr til smokkesnorer

Da var bånd og utstyr til å lage smokkesnorer ankommet fra USA. Ideen om å lage se selv kom når vi så at lillegutt ikke hadde flere snorer og at det kostet masse penger å kjøpe nye. Så da tenkte jeg at jeg kunne jo like så gjerne lage de selv. 

Alt er bestilt via etsy.com, som forøvrig er blitt min nye favorittside og besøker daglig! Båndene er bestilt her, men var mye tynnere jeg trodde. Så vi får se om jeg velger å lage mange smokkesnorer av dem, eller om jeg bestiller nye etterhvert. Det er visst 80 ulike typer snorer av ca 1 meter hver! Så blir mange fine snorer utover nå!

Klypene til å feste i klær og festene til smokken er bestilt her. Eneste ulempen her var at det var 5 i pakken på festene til smokken og 10 i pakken på klypene, noe som er litt kjedelig. Men da kan jeg i alle fall få testet det ut, også ser jeg om jeg syns det ser bra ut! :D 



En liten oppdatering fra en travel leilighet! ;) Kommer tilbake med mer på søndag kanskje! ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar