lørdag 17. august 2013

My favorite things!

Jeg tror alle har ting som er absolutt favoritt å gjøre eller spise eller se på! Her har jeg tenkt å ta for meg fem av mine!

1. Kose sofaen i pysjbukse mens regnet sildrer ned ute!

2. Starte på et nytt strikkeprosjekt i glade farger

3. Kosmose med voffemannen

4. Slappe av med den fantastiske kjæresten min

5. Være blid og fornøyd, for det smitter videre uansett!



Nå tenker jeg noen ble overraska over at ikke hele lista ble fylt med håndarbeid. Men som mange andre så er håndarbeid bare en liten del av meg! 

Listen er satt opp i tilfeldig rekkefølge, men dette er det jeg liker aller best! 


Jeg utfordrer andre med blogg til å gjøre det samme som meg! Sett dere ned og tenk over 5 ting som gjør hverdagen så mye bedre :) Eller 5 ting du rett og slett bare elsker å gjøre!

Kommenter gjerne innlegget mitt med link til ditt innlegg!

1 kommentar:

  1. Hmm! Måtte ta utfordringen, fint å stoppe opp og tenke over det innimellom :)

    SvarSlett