tirsdag 6. august 2013

Uke 31

Litt på etterskudd!

Jeg beklager at innlegget ikke kom på søndag, men det skjer så mye i huset om dagen at strikking ikke blir prioritert og da heller ikke blogg!

Vi koser oss masse med lillegutt, som selvfølgelig er litt krevende til tider, men verdens herligste! Og voffen da, han tror jo han blir glemt hele tiden stakkars! 

Denne uken klarte jeg å få bakt et brød. Mest for å teste ut en ny oppskrift som fungerte veldig godt! Ble litt tungt etter frysing, men veldig godt ferskt! Oppskriften fant jeg på klikk.no. Har dessverre ikke link, men har bilde. 

 
Det går jo litt framover med strikkingen også, selvom det går tregt. Jeg velger å ikle vise dere jakken nå før den er helt ferdig siden mønsteret ikke er gitt ut ennå. Og teppet ser jo likedan ut siden sammen mønster skal gjenta seg veldig lenge! Hehe

Også var det denne klutoppskriften da. Skal se om ikke den blir lagt ut onsdag kveld kanskje ;-) purr på meg om jeg glemmer det!

Ellers!! Ha en god uke folkens! Jeg er inne i siste arbeidsuke nå før skolestart så sommeren har gått alt får fort! Hehe! 

Ute på tur er vi hver dag nå! Masse glede og oppdragelse på begge pøblene mine! <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar