lørdag 28. september 2013

Sparkebukse med bein

Når kjentfolk får babyer får jeg muligheten til å utvikle mine syferdigheter. 

Jeg abonnerer på Ottobre Designs for både barn og voksne så har nok at uprøvde mønstre. Denne gangen ble en sparkebukse fra siste Ottobre Design. 

Jeg valgte å sy den i størrelse 62, men uten sømmonn, så da blir det vel mer en 60. Alt er sydd på overlock uten om stikningen på kantbåndene rundt åpningene.

Dette var en morsom bukse og sy, og kommer nok til å lage flere. Buksen er sydd i 100% merinoull fra Janusull. Applikasjonen er nok ikke i beste kvalitet, men er tross alt første gang for alt! Haha... 


Og jeg er SUPERFORNØYD med prosjektet! :D







5 kommentarer:

  1. Den ble kjempefin! :D Tror nok de som får den i posten blir veldig fornøyde ^^

    SvarSlett
    Svar
    1. Den ble levert i går, og de var veldig fornøyd tror jeg! :) Bare håpe den passer da! :D

      Slett
  2. Den var superfin og gleder oss til å prøve den på frøkna! :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Så koselig å høre! :) Håper den passer og kan brukes masse! :D

      Slett
  3. Det var en supersøt bukse og en fantastisk flott gave! Ull er gull og hjemmelaget er virkelig supert! Flott jobba! Gleder meg til å følge deg videre i syverden. :)

    SvarSlett