tirsdag 29. oktober 2013

En pakke er på vei

til meg......



I dag fikk jeg melding av min kjære med bilde av en pakke som kom i posten til meg. Jeg var så lykkelig og fornøyd med at pakken fra Du Store Alpakka endelig hadde kommet, men det hadde den ikke..... Så dere må nok, sammen med meg, smøre dere med litt mer tålmodighet for å se fargen jeg skal strikke i. Jeg vet selv ikke hva jeg skal strikke.. Så dette er spennende! :D


Først må jeg bare vise dere hva som lå til tørk og pynt på tørkestativet i helgen! Elsker kombinasjonen av disse plaggene. Begge jakkene er designet av Ann Myhre som har bloggen: http://pinnehobby.blogspot.no/. Har siden i våres teststrikket to design for henne. Elsker kreativiteten hennes, og mønstrene hennes blir jo så fine! :D

Ellers er dette det jeg fikk i posten i dag:


Et nytt mobildeksel til meg selv kom i posten! :D I sommer fikk jeg en iPhone av min kjære. Og nå har jeg endelig fått kjøpt meg noe fancy til den! :D Syns dette er dødskult. Kjøpte det på www.tjorven.no!

Ville også vise fram hva jeg har på pinnene i kveld, begynte her om dagen i mangel av noe annet å strikke. Så nå er det en daisy-lue på pinnene. Har som mål å få strikket den ferdig i dag, om garnet holder.... Er jo selvfølgelig restegarn! hehe



HA
EN
GOD
KVELD

1 kommentar:

  1. Oho, jeg gleder meg! Det var kjempeartig det jeg så i Oslo sist, det var liksom en gave det også - bare å se den. Og veldig flott med de rustne maurene. Jeg sier ifra når den ankommer :D

    SvarSlett