mandag 14. oktober 2013

Epla.no

Jeg prøver igjen! 

Butikken jeg hadde på epla.no for noe år tilbake har vært lagt ned lenge fordi jeg ikke solgte noe! Men nå vil jeg prøve å opprette den igjen. Målet er å få puttet ut litt varer til dere, som dere enkelt kan kjøpte via paypal.

Det også være mulig å bestille varer hos meg etter egne ønsker, men dette må da tas på mail. 


Her ser dere hvordan den ser ut nå! Det vil komme flere produkter etterhvert! Jeg må bare få skrivebordet mitt i hus som jeg har ventet på i 6 uker, og som kom feil forrige uke! Kanskje jeg får det riktige denne uka?! :D

Har så mange planer og ideer, og jeg har allerede lagret mal for dekor til et skjørt jeg vil ha selv. Og kanskje lager jeg to?! Følg med videre! :D

Ha
En
God
Uke
!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar